Home

Zoeken

Promo

Live

History

Help

Stortingen en afhalingen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Starcasinosport.be?

Starcasinosport.be biedt de volgende stortingsmethodes aan:

  • bcmc

  • bcmc-mobile

  • visa

  • mastercard

  • maestro

  • cb

  • sofort

  • paysafecard

  • skrill

Is mijn geld veilig bij Starcasinosport.be?

Ja, uw geld is veilig bij Starcasinosport.be. In tegenstelling tot illegale websites, die vaak in landen van belastingparadijzen opereren waar geen enkele controle mogelijk is, voldoet Starcasinosport.be aan de Belgische kansspelwetgeving en wordt streng gecontroleerd door de Kansspelcommissie (KSC). Starcasinosport.be heeft een Belgische licentie en alle fondsen van onze spelers zijn beschermd.

Daardoor blijft het geld dat u op uw Starcasinosport.be-rekening stort veilig.

Moet ik belasting betalen op mijn winsten?

Nee, u hoeft geen belasting te betalen. Gewonnen bedragen zijn belastingvrij!

Ik heb een storting gemaakt. Wanneer is het geld beschikbaar op mijn rekening?

Uw geld zou onmiddellijk beschikbaar moeten zijn in uw rekeningsaldo. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik geld storten via een andere rekening dan de rekening die ik bij de registratie heb opgegeven?

Ja, u kan verschillende persoonlijke bankrekeningen koppelen aan uw account.
U zal echter door het volledige verificatieproces moeten gaan voor elke rekening die u koppelt.

Als je op een andere manier geld wilt storten, bekijk dan zeker onze andere opties zoals iDEAL.

Kan ik mijn stortingslimiet wijzigen?

Dat is mogelijk! Ga gewoon naar de accountinstellingen.

Houd er rekening mee dat wanneer u uw limiet verhoogt, er een periode van 3 dagen is voordat dit wordt verwerkt. Verlaagt u uw limiet, dan wordt deze onmiddellijk aangepast. En vergeet niet om altijd verantwoord te spelen.

Hoe kan ik geld afhalen?

Bij Starcasinosport.be bieden we de volgende betaalmethoden aan om geld op te nemen:

  • Uw persoonlijke en gevalideerde bankrekening

  • Skrill

Merk op dat opnames alleen kunnen worden gedaan via een betaalmethode die je eerder hebt gebruikt om te storten. Dit is een wettelijke vereiste om het witwassen van geld tegen te gaan.

Om geld op te nemen gaat u naar de opname pagina waar u een opname kunt aanvragen. Voor uw veiligheid kunnen wij u vragen om enkele documenten te verstrekken alvorens de transactie te voltooien.

Wij brengen je op de hoogte wanneer de transactie is verwerkt. Afhankelijk van je bank kan een banktransactie tot 24 uur duren vanaf het moment dat de transactie is aangevraagd.

Hoe lang duurt het voordat mijn opnameverzoek verwerkt is?

Wij streven ernaar uw betalingsverzoek bliksemsnel af te handelen. Tijdens drukke periodes kan dit tot 24 uur duren en hangt ook af van de gekozen betaalmethode.

Kan ik mijn opnameverzoek annuleren?

Ja, dat kan! Zolang je afhaling nog niet is goedgekeurd en wij het bedrag nog niet naar de door jou gekozen betaalmethode hebben gestuurd, heb je de mogelijkheid om je verzoek in je account te annuleren.

Is er een minimum opname bedrag?

Ja. Het minimumbedrag dat u kunt opnemen is € 10.

Kan ik mijn winsten laten overboeken naar een andere rekening dan die waarop ik heb gestort?

Ja dit is mogelijk, u kunt een afhaling maken naar elk van uw geverifieerde bankrekeningen.
Zorg ervoor dat de afhalingsmethode overeenkomt met de stortingsmethode.
Als u geld stort via een Paypal of Skrill account zult u respectievelijk naar die rekeningen moeten afhalen.

Kan ik mijn bankrekeningnummer veranderen?

Het is alleen toegestaan te betalen van of naar een rekeningnummer dat in uw bezit is. Dit betekent dat dit niet zomaar gewijzigd kan worden. Is uw rekeningnummer gewijzigd, neem dan contact op met onze klantenservice en laat het hen weten.

Stuur ter controle ook een bewijs van uw nieuwe rekeningnummer mee waarop uw naam, adres en IBAN zichtbaar zijn. Dit document mag niet ouder zijn dan 3 maanden.

U kunt een nieuw geverifieerd bankrekeningnummer toevoegen om uw winsten op te nemen, maar per keer wordt slechts één geverifieerde actieve rekening in aanmerking genomen.

Kan ik spelen met andere valuta?

Nee. We respecteren de richtlijnen van de Kansspelautoriteit en daarom is het alleen mogelijk om met euro's te spelen. Op dit moment accepteren wij geen crypto of valuta van landen buiten de EU.

Is there a charge on deposits and withdrawals?

No, we do not charge any fees, but your payment method provider might. Please consult your payment method provider for questions.